Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Good to great : why some companies make the leap and others don't

Good to great : why some companies make the leap and others don't

Inbunden bok. Random House UK. 2001. 300 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780712676090
Titel
Good to great : why some companies make the leap and others don't
Författare
Collins, Jim
Förlag
Random House UK
Utgivningsår
2001
Omfång
300 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
160 x 240 mm Ryggbredd 26 mm
Vikt
550 g
Språk
English
Baksidestext
Built to Last was a phenomenal success: It is a fair assumption that as the seminal importance of this book begins to permeate the upper echelons of business and business schools Collins and Porras will emerge as the gurus to watch over the next decade. The Director. Good to Great explores a whole new concept, backed by the rigorous research standards which gave Built to Last such an impact. --This text refers to the Hardcover edition.