Marknadsförnyelse. En bok om verktygen för kontinuerlig utveckling av produkter, tjänster och marknader
Inbunden bok. IHM Förlag. 3 uppl. 1998. 181 s. Inbunden. Dekorerat pappband. 24,5x17cm. 550 gram.
Mycket gott skick. Några vikmärken.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9186460595
- Titel
- Marknadsförnyelse
- Författare
- G Dahlgren - A Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 181 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 437 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- OBS! DENNA BOK HAR UTGÅTT OCH ERSATTS AV KONCEPSTYRD UTVECKLING (A Szatek)
Art nr. 33261-01
Morgondagens företagsledare ställs inför utmaningen att skapa en "lärande organisation". I en tid då konkurrensen ökar och marknaden blir allt mer fragmenterad måste företagen lära sig mer om att odla sinkärkompetens och att expandera genom att aktivt bidra i kundens värdeskapande. Kontinuerlig utveckling av produktkvalitet och effektivitet är viktiga faktorer för framgång.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se