Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Hur man vinner vänner och inflytande –  [svensk översättning av "How to Win Friends and Influence People" – senare utgiven under titeln "Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning: Om kommunikation människor emellan"]

Hur man vinner vänner och inflytande – [svensk översättning av "How to Win Friends and Influence People" – senare utgiven under titeln "Hur du vinner vänner och påverkar din omgivning: Om kommunikation människor emellan"]

Häftad bok. Bokförlaget Natur och Kultur. 2 uppl. 1939. 234 sidor.

Gott skick. Det lösa skyddsomslag finns bevarat, i dåligt/skadat skick med pappersförluster och med lös främre flik. Därunder är själva boken dock i tämligen fint skick. Främre omslaget har en veckad reva på ca 1,5 cm. Inlagan är välhållen. De första sidorna har av någon anledning lämnas osprättade. Rektor G. M. Påhlman vid Bröderna Påhlmans Handelsinstitut i Stockholm säger på baksidan: "Jag uttalar min glädje över att denna bok kommit ut på svenska. Icke minst för köpmännen torde det vara värdefullt med en bok, som på ett lättfattligt och underhållande sätt lämnat goda råd och anvisar vägar för vinnande av framgång med hjälp av den praktiska psykologien."

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish