Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mob

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mob

Häftad bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2013. 368 sidor.

Nära nyskick. Någon sida som hamnat i kläm/vikt sig.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781118488768
Titel
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mob
Författare
David Meerman Scott
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2013
Omfång
368 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
153 x 228 mm Ryggbredd 31 mm
Vikt
559 g
Språk
English