Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Competing with Information: A Manager's Guide to Creating Business Value wi

Competing with Information: A Manager's Guide to Creating Business Value wi

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2000. 352 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780471899693
Titel
Competing with Information: A Manager's Guide to Creating Business Value wi
Författare
Donald A. Marchand
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2000
Omfång
352 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
500 g
Språk
English