Goda grannar (lättläst)
Inbunden bok. Vilja förlag. 1 uppl. 2020. 202 sidor.
Mycket gott skick.
SKICKAR SPÅRBART MED POSTNORD, SÄNDNINGSNUMRET VIA MEJL!
LITET MÄRKE HÖGT UPP TILL VÄNSTER PÅ OMSLAGETS FRAMSIDA, INRINGAT PÅ FÖRSTA BILDEN!
Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också.
Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd?
Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789179710262
- Titel
- Goda grannar (lättläst)
- Författare
- Edvardsson, Mattias
- Förlag
- Vilja förlag
- Utgivningsår
- 2020
- Omfång
- 202 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 142 x 222 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 320 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också.
Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd?
Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst av Pamela Jaskoviak.
