Marketing [2nd edition]
Häftad bok. Longman Modular Texts. 2 uppl. 1999. 428 sidor.
Gott skick.
ENGELSK TEXT. Format 24,5 x 19 cm Vikt 730 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, ANDRA upplagan sv/v illustrerad med figurer. CONTENTS: Acknowledgements 1. Introduction to marketing 2. Marketing in the real world 3. The marketing environment 4. Buyer behaviour 5. Marketing research 6. Target marketing 7. Product 8. New product development 9. Price 10. Distribution 11. Promotion - introduction, advertising and direkt marketing 12. Promotion - selling, sales promotion and public relations 13 International marketing 14. Strategic marketing management - planning, organisation and control. Appendix: Answers to self-check questions. Index.
// Pärmhörnen har hanteringsspår, inlagan har bläddermärken, blyertsanteckningar, överstrykningar och understrykningar förekommer. Bilden visar den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [2263]
Förlagsfakta
- ISBN
- 9780582369375
- Titel
- Marketing
- Författare
- Hill, Elizabeth - O'Sullivan, Terry
- Förlag
- London : Longman
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English