Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing [2nd edition]

Marketing [2nd edition]

Häftad bok. Longman Modular Texts. 2 uppl. 1999. 428 sidor.

Gott skick. ENGELSK TEXT. Format 24,5 x 19 cm Vikt 730 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, ANDRA upplagan sv/v illustrerad med figurer. CONTENTS: Acknowledgements 1. Introduction to marketing 2. Marketing in the real world 3. The marketing environment 4. Buyer behaviour 5. Marketing research 6. Target marketing 7. Product 8. New product development 9. Price 10. Distribution 11. Promotion - introduction, advertising and direkt marketing 12. Promotion - selling, sales promotion and public relations 13 International marketing 14. Strategic marketing management - planning, organisation and control. Appendix: Answers to self-check questions. Index.
// Pärmhörnen har hanteringsspår, inlagan har bläddermärken, blyertsanteckningar, överstrykningar och understrykningar förekommer. Bilden visar den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [2263]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780582369375
Titel
Marketing
Författare
Hill, Elizabeth - O'Sullivan, Terry
Förlag
London : Longman
Utgivningsår
1999
Språk
English