Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Sociala medier : en marknadsföringshandbok

Sociala medier : en marknadsföringshandbok

Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2010. 172 sidor.

Mycket gott skick. Några förstrykningar i början av boken, i övrigt mkt fint skick

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789197874762
Titel
Sociala medier : en marknadsföringshandbok
Författare
Emil Holmström - Erik Wikberg
Förlag
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Utgivningsår
2010
Omfång
172 sidor
Bandtyp
Häftad
Språk
Svenska
Baksidestext
Alla pratar om sociala medier. Om hur viktigt det är att synas och finnas med som företag.

Frågan är: På vilka sätt kan sociala medier bli en guldgruva och framtida möjlighet för ditt företag? Just det får du hjälp att avgöra i den här snabba guiden. Författarna visar steg för steg hur du bär dig åt för att marknadsföra dig i sociala medier som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn.

Det finns tre viktiga tankar med den här handboken:
1. Att du ska kunna avgöra om sociala medier är något för ditt företag att lägga kraft på (för de flesta är det rätt).
2. Att du ska kunna fixa det här snabbt själv (boken ger dig praktiska checklistor, smarta tips och steg för steg-guider till hur du får det att hända).
3. Att du ska kliva förbi konkurrenterna 2011.