Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Finns i sjön / Lättläst

Finns i sjön / Lättläst

Inbunden bok. LL-förlaget. 2019. 71 sidor.

Nära nyskick. Litet märke på bakre pärm, oläst

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789188073617
Titel
Finns i sjön / Lättläst
Författare
Engberg, Martin
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2019
Omfång
71 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
118 x 162 mm Ryggbredd 10 mm
Vikt
128 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Maritas och Karins föräldrar har dött och lämnat efter sig en massa saker. När syskonen ska dela på arvet kan de inte komma överens. Karin har tagit flera av föräldrarnas saker utan att fråga.  Marita blir arg och förvirrad. Hennes syster har allt. Ett fint hus, en man och en son som jobbar på bank. Varför stjäl hon från Marita som bor ensam i en lägenhet? När Marita säger till sin syster vägrar hon erkänna. I stället blir hon arg och tyst.  Det verkar omöjligt att dela upp föräldrarnas saker. Men så kommer Karin med ett förslag som Marita inte kan tacka nej till.