Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Fall of PR and rise of advertising

Fall of PR and rise of advertising

Häftad bok. Stockholm : Stefan Engeseth Publishing. 2009. 201 sidor.

Nyskick. Oläst. This book analyses the enormous changes in the media landscape in PR, advertising and everything in between. Stefan Engeseth shows how advertising has redefined itself and re-emerged as a force to be reckoned with.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789163307775
Titel
Fall of PR and rise of advertising
Författare
Engeseth, Stefan 1965-
Förlag
Stockholm : Stefan Engeseth Publishing
Språk
English