Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Lean Handbok för Service och Tjänster (sic!)

Lean Handbok för Service och Tjänster (sic!)

Häftad bok. Lean Forum – Revere AB. 3 uppl. 2011. 176 sidor.

Gott skick. Bok i märkvärdigt stort format, motsvarande A4. Tydligt genomläst exemplar med vissa bruksspår. Överstrykningar med märkpenna förekommer bitvis rikligt. "Lean Handbok för Service och Tjänster är den första boken som försöker samla ihop en heltäckande mängd principer, metoder och angreppssätt kring Lean inom Service, Tjänster och Administration." (sic!)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789163325649
Titel
Lean för service och tjänster
Författare
Bicheno, John - Anhede, Pia - Hillberg, Joakim - Whitty, Therese
Utgivningsår
2019
Språk
Svenska