Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Varumärket inifrån och ut en handbok i internt varumärkesarbete

Varumärket inifrån och ut en handbok i internt varumärkesarbete

Inbunden bok.

Gott skick. Liber. uppl.1:2. 2012. 235 s. 15 x 22cm. Pärmen har något yt- och kantslitage. Inlagan i mycket gott skick men det finns ett fåtal korta bläckunderstrykningar.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147094424
Titel
Varumärket inifrån och ut : en handbok i internt varumärkesarbete
Författare
Falonius, Tommy
Förlag
Liber
Utgivningsår
2010
Omfång
236 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
148 x 210 mm
Vikt
440 g
Språk
Svenska
Baksidestext
"Varumärket inifrån och ut" ger en jordnära vägvisare för hur du kan föra varumärkesarbetet i hamn och få full effekt av organisationens investeringar. De som lyckas med att skapa ett starkt, tydligt och positivt laddat varumärke kan räkna med bättre lönsamhet, högre attraktivitet på arbetsmarknaden och ett ökat värde på organisationen. Men många varumärkesprocesser strandar inför den sista, avgörande fasen – den interna förankringen. Och de förväntade positiva resultaten blir istället negativa.

Sveriges Marknadsförbund har utsett boken till Årets Marknadsföringsbok 2010.