Varumärket inifrån och ut en handbok i internt varumärkesarbete
Inbunden bok.
Gott skick. Liber. uppl.1:2. 2012. 235 s. 15 x 22cm. Pärmen har något yt- och kantslitage. Inlagan i mycket gott skick men det finns ett fåtal korta bläckunderstrykningar.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147094424
- Titel
- Varumärket inifrån och ut : en handbok i internt varumärkesarbete
- Författare
- Falonius, Tommy
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 440 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Varumärket inifrån och ut" ger en jordnära vägvisare för hur du kan föra varumärkesarbetet i hamn och få full effekt av organisationens investeringar. De som lyckas med att skapa ett starkt, tydligt och positivt laddat varumärke kan räkna med bättre lönsamhet, högre attraktivitet på arbetsmarknaden och ett ökat värde på organisationen. Men många varumärkesprocesser strandar inför den sista, avgörande fasen – den interna förankringen. Och de förväntade positiva resultaten blir istället negativa.
Sveriges Marknadsförbund har utsett boken till Årets Marknadsföringsbok 2010.