Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing Communications – brands, experiences and participation – Sixth Edition

Marketing Communications – brands, experiences and participation – Sixth Edition

Häftad bok. Pearson. 6 uppl. 2014. 820 sidor.

Gott skick. Överstrykningar och understrykningar förekommer i delar av boken.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780273770541
Titel
Marketing communications - brands, experiences and participation
Författare
Fill, Chris
Utgivningsår
2013
Språk
English