Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Storytelling - branding in practice

Storytelling - branding in practice

Inbunden bok. Springer. 2005. 238 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick. ”The Book carries branding to the next step, which is Storytelling.”

Bokomslaget har fått lite smärre törnar på fram och baksidan.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9783540235019
Titel
Storytelling - branding in practice
Författare
Fog, Klaus
Utgivningsår
2005
Omfång
238 sidor
Språk
English
Baksidestext
As a concept, storytelling has won a decisive foothold in the debate on how brands of the future will be shaped. Yet, companies are still confused as to how and why storytelling can make a difference to their business. What is the point of telling stories anyway? What makes a good story? And how do you go about telling it so that it supports the company brand? This book is written for practitioners by practitioners. Through real life examples, simple guidelines and practical tools, the book aims to inspire companies to use storytelling as a means of building their brand - internally as well as externally.