2 böcker: E-postmarknadsföring + Intranätboken från elektronisk anslagstavla till dagligt arbetsverktyg
Inbunden bok. 135 + 164 sidor.
Mycket gott skick.
Titta gärna på mina övriga annonser för samfrakt inom Sverige.
BOK: E-postmarknadsföring:
E-postmarknadsföring är den marknadsföringskanal som ger bäst valuta för pengarna. Rätt utnyttjad kan e-postkanalen skapa goda resultat och påverka bilden av företaget rejält med små ekonomiska medel.
Det som skiljer e-post från andra kanaler är möjligheten att mäta i stort sett allt och den stora flexibilitet som det innebär att enkelt kunna anpassa sina budskap till olika mottagare. En annan viktig skillnad är att e-postmarknadsföring inte kan användas för att hitta nya kunder ? den ska göra befintliga kunder nöjdare, förmå kundämnen att bli kunder och vårda intressentrelationer.
I den här boken har författaren Anders Frankel samlat sina främsta lärdomar från alla de år som han har arbetat med e-postmarknadsföring. Steg för steg guidar han dig som vill jobba (ännu mer) professionellt med e-postmarknadsföring genom olika strategiska alternativ och mer konkreta råd och tips. Till exempel får du veta vilken roll e-posten kan spela i marknadsmixen och hur du kan använda e-postmarknadsföring tillsammans med sociala medier, hur du hanterar prenumerationer och bygger upp effektiva nyhetsbrev som blir lästa.
BOK: Intranätboken från elektronisk anslagstavla till dagligt arbetsverktyg:
Boken handlar inte om tekniken bakom intranät eller hur man implementerar ett intranät, utan fokuserar på "mjuka" saker som innehåll, kommunikation, organisation, kultur, lärande och gränssnitt.
