
Marknadsföring på Internet
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2007. 140 sidor.
Nyskick. "Huvudförfattare är Ander Frankel, men boken innehåller även bidrag från Daniel Ernerot, Contento; Anders Malberg, Resultat-media; Thomas Eineving, Wipcore; samt Mattias Hallgrim, Trade-Doubler. Anders Frankel är vd för och grundare av Apsis Sweden AB som erbjuder tjänster och lösningar inom internetmarknadsföring (bland Apsis kunder finns flera av Sveriges absolut största företag). Har tidigare skrivit "Bloggar som marknadsföring" och "Hemligheterna med framgångsrik e-post-marknadsföring"."
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147086009
- Titel
- Marknadsföring på Internet
- Författare
- Frankel, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 140 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 327 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Internet har blivit en av de viktigaste marknadsföringskanalerna. Här visar några av Sveriges främsta experter hur man bäst använder nätet i sin marknadsföring och integrerar det med övrig marknadsföring.
Läs mer
Författarna visar bl a hur man bör bygga sin webbplats, vad som passar bra att sälja på nätet, hur man kan använda bloggar, e-postmarknadsföring, viral marknadsföring, affiliate-marknadsföring och hur man kan profilera sitt företag genom sökordsmarknadsföring.
Om författarna
Huvudförfattare är Anders Frankel, vd för och grundare av Apsis Sweden AB (erbjuder tjänster och lösningar inom internetmarknadsföring). Har tidigare skrivit bl a Bloggar som marknadsföring.