Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
I lätt sällskap - lättlästa berättelser

I lätt sällskap - lättlästa berättelser

Inbunden bok. En bok för alla. 1 uppl. 2001. 301 sidor.

Nyskick. Så fint och välbevarat exemplar. Boken är hanterad med största varsamhet.
Klart presentskick eller liknande.
Boken är rikligt illustrerad med svartvita foton och teckningar.
Från baksidestexten :
Denna bok är en samlingsbok med olika slags LOL-böcker.
Du kan välja bland kärleksroman, deckare, bildberättelser, sagor, spökhistorier och dikter. Här finns också några berättelser av Selma Lagerlöf och Lars Ahlin omskrivna till lättläst.
Boken är tryckt på högkvalitativt papper, lite blankare än vanligt.
Hylla C4

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9174488724
Titel
I lätt sällskap - lättlästa berättelser
Författare
Fredriksson, Inger
Förlag
En bok för alla
Utgivningsår
2001
Bandtyp
Inbunden
Vikt
598 g
Språk
Svenska