Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance. Varför vissa säljare är med framgångsrika än andra

Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance. Varför vissa säljare är med framgångsrika än andra

Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2002. 392 sidor.

Mycket gott skick. Format 25 x 17 x 3 cm Vikt 935 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad i sv/v med figurer och tabeller. Originalets titel: The Psychology of Sales Call Reluctance - Earning What You're Worth in Sales. Översättning: Tamarind Translation. INNEHÅLL: Förord. DEL I - Hur säljhinder tar sig uttryck 1. Den osynlige mannen 2. Skenhinder 3. Säljhindrens tolv ansikten DEL II - Recepten 4. Inledning till recepten 5. Tankejustering 6. Dämpning av känslighet för hot 7. Negativ bildprojicering 8. Inventering av rädsla 9. Tankezappning 10. Kompletterande motåtgärder. Bilaga - Forskningen (Forskning om säljhinder).
// Främre pärmen har ett mindre tryckmärke, inga anteckningar. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [3030]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9163128497
Titel
Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
Författare
George W Dudley - Shannon L Goodson
Förlag
BelBin Svenska AB
Utgivningsår
2002
Omfång
392 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
Vikt
913 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.