Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens

Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens

Inbunden bok. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling). 1992. 312 sidor.

Hyggligt skick. Skyddsomslag i hyggligt skick. Några överstrykningar med markeringspenna.
Liten reva i skyddsomslget
Boken är annars hel och ren utan andra defekter

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789176980255
Titel
Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens
Författare
Grönroos, Christian - Institutet för säljträning och ledarutveckling
Förlag
Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
Utgivningsår
1992
Språk
Svenska