Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Mediekunskap och Mediekommunikation

Mediekunskap och Mediekommunikation

Häftad bok. Bonnier Utbildning. Tredje uppl. 2003. 252 sidor.

Nära nyskick. Oläst bok. Boken visar hur mediesamhället har vuxit fram, hur media påverkar oss och hur medieindustrin fungerar. Varför har varumärken blivit så viktiga? Vad är det egentligen vi söker när vi handlar? Hur analyserar man annonser efter dolda budskap? Boken var i första hand avsedd för gymnasiets Medieprogram och andra kommunikationsinriktade utbildningar. Innehåller många checklistor, verklighetsnära exempel och fördjupande litteratur. Författarna är båda verksamma inom medieområdet.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9162257536
Titel
Mediekunskap och Mediekommunikation
Författare
Hans-Erik Hallin - Jörgen Hallström
Förlag
Sanoma Utbildning
Utgivningsår
2003
Omfång
252 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
195 x 225 mm Ryggbredd 13 mm
Vikt
569 g
Språk
Svenska