Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
12 principer för kommunikation

12 principer för kommunikation

Inbunden bok. Liber AB, Malmö. 1:1 uppl. 2007. 93 sidor.

Mycket gott skick. Ett fåtal blyertsunderstrykningar förekommer. "Kommunikativ förmåga, vad är det? Är den medfödd och beständig? Eller kan den förvärvas och utvecklas genom träning? Hur tränar man i så fall? Vilka är nycklarna till framgång? 12 principer för kommunikation belyser frågor som ständigt återkommer när man talar om kommunikation. Det kan gälla lyssnandets konst, ryktesspridningens anatomi, fällor vid nyhetsförmedling, vikten av en värdegrund och risken att själv ställa sig i vägen för sitt budskap. [...]"

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147086399
Titel
12 principer för kommunikation
Författare
Hanson, Hans Ingvar
Förlag
Liber
Utgivningsår
2007
Omfång
96 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
262 g
Språk
Svenska
Baksidestext
En bok för alla som sysslar med kommunikation och reklam – i utbildning, företag, offentliga sektorn, organisationer, reklambyråer, konsulter osv. Den ger tolv tidlösa grundprinciper för kommunikation.
Boken fick hedersomnämnande i årets marknadsföringsbok 2007 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Hans Ingvar Hanson var under tjugo år VD för Relationskonsult. Nu är han konsult i eget bolag. Han har uppmärksammats för banbrytande idéer under årens lopp och är en välkänd auktoritet inom kommunikation. Författare till flera böcker. Sveriges Informationsförening gav honom 2004 informationsbranschens Rubinpris för hans insatser.