Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Public relations - An introduction

Public relations - An introduction

Häftad bok.

Nyskick. This text is the ideal introduction for anyone who wants to understand how and why public relations works. Not simply a how-to guide, this book describes the key frameworks and developments in public relations theory and practice. Using over thirty examples and case studies from
Britain, Europe and the US, Shirley Harrison makes the vital link between theory and practice. Public Relations: An Introduction covers the history, theoretical framework, practice and likely developments in public relations, giving numerous case histories of successful and unsuccessful public relations practice, and providing careers advice for those considering entering the field. The new edition has been thoroughly updated with revised material and a wealth of brand new cases.
Förlag: Cengage Learning.2000.Häftad.224 sidor.Laminat.Illustrerad.Format 24,4x19 cm.Vikt 500 g.Språk: Engelska.Nyskick. (MPS18)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781861525475
Titel
Public relations - an introduction
Författare
Shirley Harrison
Förlag
Cengage Learning
Utgivningsår
2000
Omfång
224 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
187 x 241 mm
Vikt
431 g
Språk
Svenska