Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
IT service management i praktiken

IT service management i praktiken

Häftad bok.

Mycket gott skick. Studentlitteratur. uppl.2:4. 2014. 442 s. 15,5 x 22cm. Pärmen har lätt yt- och kantslitage. Ett läsveck på ryggen. Inlagan ren och fin.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144048239
Titel
IT Service Management i praktiken
Författare
Haverblad, Angelica
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2007
Omfång
442 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
640 g
Språk
Svenska
Baksidestext
IT Service Management är en strategi som ska säkerställa att IT-tjänster levereras med överenskomna servicenivåer och omfattar IT-processer som kan etableras och förbättras för effektiv och kontrollerad tjänsteleverans med hög kvalitet till rimlig kostnad. I denna nya upplaga har texten i stora delar reviderats och uppdaterats, flera avsnitt utökats och nya kapitel tillkommit som bland annat roller, nyckeltal, tjänsteportfölj, välja verktyg, relation till IT-styrning och business case för IT Service Management. Boken innehåller praktiska exempel, checklistor och mallar.Ambitionen med boken är att den ska vara ett stöd och vägvisare för att lyckas med tillämpning av IT Service Management i praktiken.