Vinnande kommunikation - 12 metoder att fånga din publik
Kommunikation i alla former inom ett företag är ett mycket viktigt och ibland ganska förbisett område. En svarvigt förberedd presentation av företagets produkter eller ett ogenomtänkt informationsmöte med personalen kan välla skador som tar mycket lång tid att reparera..En ovärderlig hjälp för chefer på alla nivåer i deras arbete med såväl extern som intern kommunikation.
Svenska dagbladet. 1994.Inbunden. 179 sidor. laminatband.Format 22,6x15,5 cm.Vikt 500 g.Språk:Svenska.
Nyskick. Frakt (M-påse) via Posten 49 kronor.(Sverige).
Förlagsfakta
- ISBN
- 9177383796
- Titel
- Vinnande kommunikation : 12 metoder att fånga din publik
- Författare
- Goldmann, Heinz M. - Langhed, Kjell - Svenska dagbladet
- Förlag
- Stockholm : Svenska dagbladet
- Utgivningsår
- 1994
- Språk
- Svenska
