Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning

Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning

Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2015. 160 sidor.

Mycket gott skick. Några märken på pärmen från hantering. Invändigt i utmärkt skick sånär som på en handfull sidor som har hundörat hörn/enstaka understrykningar.

När du handlar böcker av mig:

* Jag skickar ditt paket spårbart med Schenker. Du får ett försändelsenummer och kan följa paketets väg.

* Enhetsfrakt innebär att du kan köpa flera böcker av mig samtidigt utan att fraktkostnaden förändras. Jag har många annonser på Bokbörsen; både facklitteratur, skönlitteratur, barnböcker, tidskrifter och kurslitteratur.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789187093630
Titel
Internet of sales : skapa affärer och få fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning
Författare
Björklund, Henrik
Förlag
Soderpalm Publishing
Utgivningsår
2015
Omfång
160 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
148 x 211 mm Ryggbredd 13 mm
Vikt
344 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Tänk om du kunde ta tillvara på möjligheterna som finns att öka försäljningen när affärsvärlden förändras och Internet kan lösa en större del.

Henrik Björklund, författare till Framgång på LinkedIn, är tillbaka med uppföljaren Internet of Sales - skapa affärer och fler kunder genom att förstå och utnyttja potentialen i digital marknadsföring och social försäljning.

En tydlig och lättläst bok som ger svar på alla frågor du har om den nya Internetbaserade försäljningen.

För att lyckas med digital marknadsföring krävs att alla tillsammans prestigelöst jobbar med att hitta de nya sätt att samarbeta på och komplettera varandra som fordras i dagens digitala värld.

Alla i företaget, oavsett organisa- torisk tillhörighet, måste attackera målet gemensamt.

Internet of Sales är sprungen ur de erfarenheter och kunskaper som Henrik delar kring hur företag bäst drar fördel av dagens digitala värld med fokus på strategisk, idéstark och samtida kommunikation.

Boken hjälper dig att förstå utmaningen med digital marknadsföring, bryta ner den i bitar och ta fram en strategi för att utnyttja dess fulla potential ? i syfte att öka försäljningen genom internet.

Så här säger Max Söderpalm, författare till 9 böcker om försäljning, om boken:

"Det är ett absolut måste för alla som gör affärer
att förstå och ta vara på dom möjligheter till ökad försäljning som Internet ger.

Internet of Sales är en bok du måste läsa för att veta hur du ska agera när världen förändras."

Läs också Henriks bok Nå framgång på LinkedIn.