Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Consumer Behavior and Marketing Action

Consumer Behavior and Marketing Action

Inbunden bok. Kent Publishing Company. 2 uppl. 1984. 695 sidor.

Nära nyskick. ENGELSK TEXT. Format 24 x 19,5 x 3,5 cm Vikt 1.410 g. Inbundet laminatband, ANDRA upplagan, rikt illustrerad med figurer, diagram och foton i sv/v. "This text takes a strategic approach to consumer behavior; that is, once you know how consumers behave and react, what do you do about it?" CONTENTS: 1. Introduction PART I - Consumer decision making 2. Complex decision making 3. Habit, learning and decision making 4. Low involvement decision making II - The individual consumer 5. Consumer perceptions and marketing stimuli 6. Consumer perceptions and marketing strategy 7. Consumer attitudes and needs 8. Attitude change strategies 9. Demographics 10. Psychographic characteristics III - Environmental influences on consumer behavior 11. Cultural influences and consumer values 12. Subcultural and cross-cultural influences 13. Social class influences 14. Reference group influences 15. Family decision making 16. Communication within groups: word-of-mouth and opinion leadership 17. Communications across groups: the diffusion process 18. Situational determinants of consumer behavior IV - Marketing action 19. Market segmentation and product positioning 20. Marketing communications and consumer information processing 21. Store choice and shopping behavior 22. Price and salesperson influences on consumer behavior 23. Organizational buyer behavior 24. Consumerism and marketing's responsibility to the consumer and Summary, Glossary, Index. // Pärmarna har diskreta hanteringsspår, inga anteckningar. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [4529]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0534029906
Titel
Consumer behavior and marketing action
Författare
Assael, Henry
Utgivningsår
2019
Språk
English