Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
KUNSKAPSUTNYTTJANDE. ETT INFORMELLT PERSPEKTIV PÅ HUR KUNSKAP OCH FORSKNING ANVÄNDS I SKOLAN

KUNSKAPSUTNYTTJANDE. ETT INFORMELLT PERSPEKTIV PÅ HUR KUNSKAP OCH FORSKNING ANVÄNDS I SKOLAN

Häftad bok. Skolverket. 1994. 136 s. Häftad. 24x16,5cm. 326 gram.

Nyskick. Namn och namnetikett på främre försättsbladet. Inga understrykningar eller andra markeringar. "Utnyttjas forskarnas kunskaper för lite i skolan? Vad beror det i så fall på ? Är erfarenheten bättre än forskning? Spelar utvärderingar någon roll? Är lärare ointresserade av forskningsresultet? Är forskare för långt från verkligheten? Ligger hindren i organisationen?Eller är det brist på tid och ork det handlar om? Med den här boken vill Glenn Hultman och Cristina Hörberg bidra till en fördjupad diskussion kring hur kunskap utnyttjas. Deras egen slutsats är att vi behöver ett helt nytt tänkande om KUNSKAPSUTNYTTJANDE. För mera litteratur på temat PEDAGOGIK OCH PSYKOLOGI: Välkommen att titta in på mina andra annonser på VILLA ROSAS BOKHYLLOR här på Bokbörsen!.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen