Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing Theory – Foundations, Controversy, Strategy, and Resource-advantage Theory

Marketing Theory – Foundations, Controversy, Strategy, and Resource-advantage Theory

Inbunden bok. Routledge. 2015. 490 sidor.

Nära nyskick. Nytt/oläst exemplar.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780765623638
Titel
Marketing theory - foundations, controversy, strategy, resource-advantage theory
Författare
Hunt, Shelby D
Utgivningsår
2010
Bandtyp
Cloth : alk. paper
Språk
English