Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Competitor Targeting: Winning the Battle for Market and Customer Share

Competitor Targeting: Winning the Battle for Market and Customer Share

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2002. 320 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Oläst

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780471644101
Titel
Competitor Targeting: Winning the Battle for Market and Customer Share
Författare
Ian H. Gordon
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2002
Omfång
320 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
500 g
Språk
English