Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Value-Based Marketing for Bottom-Line success : 5 Steps to Creating Customer Value

Value-Based Marketing for Bottom-Line success : 5 Steps to Creating Customer Value

Inbunden bok. Professional Publication City/Country United States. 2003. 288 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. To be successful in today’s marketplace, a company must integrate its traditional business functions to provide superior value to targeted customers. This means creating an offering that echoes in the customers’ consciousness as a great deal for them. Why? Because the value provided serves customers best interests. In so doing, a business succeeds, attracts new customers, and is able to continually improve the value offered to existing customers.Engelska. Nyskick. (210721)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780071396561
Titel
Value-based marketing for bottom-line success - 5 steps to creating customer value
Författare
DeBonis, J. Nicholas
Utgivningsår
2003
Språk
English