Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Consumer Behavior and Marketing Strategy

Consumer Behavior and Marketing Strategy

Häftad bok. Mcgraw-hill Education - Europe. 8 uppl. 2008. 576 sidor.

Mycket gott skick. Aningen stött ovanhörn på omslagets framsida. Svagt veck, ca 3 cm långt, som löper från ovankanten och neråt nära ryggpartiet på omslagets framsida. Ett mindre område vid ovankanten på omslagets baksida något skrynkligt; detta gäller även motsvarande område på sidbladen i slutet av boken, fast i mindre storlek och succesivt försvinnande baklänges betraktat. 976 gram.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9780071259354
Titel
Consumer behavior
Författare
Jerry Olson
Förlag
Mcgraw-hill Education - Europe
Utgivningsår
2007
Omfång
576 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
10 x 560 mm
Vikt
1011 g
Språk
Svenska