Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Slumpen är ingen tillfällighet

Slumpen är ingen tillfällighet

Inbunden bok. Bokförlaget Langenskiöld. 2005. 238 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Skyddsomslaget har små skador i kanten (se bild) och på första tomma sidan är en liten utklippt tidningsartikel om slump inklistrad på ett, faktiskt, snyggt sätt. För övrigt är boken i jättefint skick.
Jan Cederquists bok Slumpen är ingen tillfällighet handlar om ett av livets stora mysterier, synkroniciteten, den meningsfulla slumpen en gåta som intresserar och fascinerar allt fler. Jan är välkänd som en av Sveriges mest framgångsrika reklammän någonsin, men här visar han en helt annan sida: sökaren, forskaren och filosofen. Ur blogg: "Så kära bokvänner och andra som hamnat här av en slump höll jag på att säga, för så är det inte hoppas jag! Utan en raksträcka av händelser som synkats ihop och ni hittade den här boken. Så kära glada vänner läs och läs igen! Synkroniciteten kanske tar er med på en resa som ni inte anar vilka vägar den kan ta!"

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789197299268
Titel
Slumpen är ingen tillfällighet
Författare
Cederquist, Jan
Förlag
Bokförlaget Langenskiöld
Utgivningsår
2005
Omfång
238 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
156 x 203 mm Ryggbredd 21 mm
Vikt
466 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Jan Cederquists bok Slumpen är ingen tillfällighet handlar om ett av livets stora mysterier, synkroniciteten, den meningsfulla slumpen en gåta som intresserar och fascinerar allt fler. Jan är välkänd som en av Sveriges mest framgångsrika reklammän någonsin, men här visar han en helt annan sida: sökaren, forskaren och filosofen.