-
M2000 - Marknadsföring i en ny tid - Faktabok
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2002. 179 sidor.
Mycket gott skick. Hel och ren inlaga utan några understrykningar eller anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064427
- Titel
- M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 738 g
- Språk
- Svenska
Liber 2 9789147064427 -
M2000 Compact Lösningshäfte
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2011.
Nära nyskick. Aldrig använd men hörnen är lite böjda pga transport. Inget som stör dock.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147096084
- Titel
- M2000 Compact Lösningshäfte
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 240 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Konkret och aktiverande!
Genom spännande och aktuella exempel ger M2000 Compact läsaren konkreta tips på hur marknadsföringsarbetet kan bedrivas i olika slags företag. M2000 Compact har nominerats i tävlingen Svenska Publishing-Priset i kategorin bästa läromedel. M2000 Compact kommer under 2017 ersättas av M3000 Marknadsföring.
Läs mer
Utmärkande drag
- Konkret och aktiverande innehåll
- En rikt illustrerad layout
- Spännande och aktuella exempel ger läsaren handfasta råd och tips om hur marknadsföringen kan bedrivas
- Ett framtids- och processorienterad läromedel
- Stort urval övningar av olika slag finns i uppgiftsboken
Marknadsföringen är i stark förändring med kraftigt ändrade förutsättningar på 2000-talet. Allt mer krävande kunder, ökande global konkurrens etc. gör marknadsföringen allt viktigare för företagets överlevnad. Relationsmarknadsföring, som var en ny konkurrensfaktor för några år sedan, är idag en nödvändig ingrediens i marknadsföringsarbetet.
M2000 Compact nalkas marknadsföringen på ett praktiskt och handlingsinriktat sätt samt integrerar kunskaperna och skapar en handlingsförmåga för kreativ problemlösning.
Läromedlet är:
- kund- och relationsorienterat
- processorienterat
- verklighetsbaserat
- affärsorienterat
- framtidsinriktat
M2000 Compact består av faktabok och problembok samt en lärarhandledning inkl. lösningar och cd (lösningarna säljs även separat). Problemboken innehåller uppgifter av olika slag och på olika nivåer, fördjupningsuppgifter, praktikfall och projektförslag.
Lärarhandledning
Lärarhandledningen innehåller:
- Planering och metodiska tips
- Genomgångar för varje kapitel av fakta och övningar
- OH-bilder i pdf-format men också som PowerPoint-presentationer
- Lösningar till uppgifterna i Problemboken
- Provuppgifter med lösningar (i såväl pdf som Word).
Målgrupp
M2000 Compact är avsett att användas på gymnasiet, komvux och i annan grundläggande utbildning i marknadsföring, även företagsinternt och vid självstudier. Faktaboken kan med fördel även läsas separat.
M2000 Compact finns inläst hos Inläsningstjänst.
Om författarna
Fyra välrenommerade författare!
Jan-Olof Andersson är lärare och konsult i ekonomiska ämnen och är medförfattare till bl.a. E2000 Företagsekonomi och H2000 Handel. Anders Pihlsgård arbetar som företagskonsult och ekonomilärare på gymnasieskolan och är medförfattare till bl.a. E2000 Light och i H2000-serien. Rolf Jansson är koncernchef i Cordovan Group. Nils Nilsson är lärare och vice rektor vid Högskolan i Kalmar.
Liber 2 9789147096084 -
M2000 Compact : marknadsföring faktabok
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2011. 272 sidor.
Gott skick. Fin bok men flertalet sidor är lite buckliga pga vatten.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147096060
- Titel
- M2000 Compact : marknadsföring faktabok
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Konkret och aktiverande!
Genom spännande och aktuella exempel ger M2000 Compact läsaren konkreta tips på hur marknadsföringsarbetet kan bedrivas i olika slags företag. M2000 Compact har nominerats i tävlingen Svenska Publishing-Priset i kategorin bästa läromedel. M2000 Compact kommer under 2017 ersättas av M3000 Marknadsföring.
Liber 2 9789147096060 -
M2000 Compact : marknadsföring faktabok
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2011. 272 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147096060
- Titel
- M2000 Compact : marknadsföring faktabok
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Konkret och aktiverande!
Genom spännande och aktuella exempel ger M2000 Compact läsaren konkreta tips på hur marknadsföringsarbetet kan bedrivas i olika slags företag. M2000 Compact har nominerats i tävlingen Svenska Publishing-Priset i kategorin bästa läromedel. M2000 Compact kommer under 2017 ersättas av M3000 Marknadsföring.
Liber 2 9789147096060 -
M2000 Compact - Marknadsföring. Faktabok
Häftad bok. Liber. 1:2 uppl. 2008. 264 sidor.
Gott skick. Format 22,5 x 21 cm Vikt 635 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, mycket rikt illustrerad med tabeller, diagram och fotografier i färg. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom marknadsföring i form av denna Faktabok samt en Problembok och en Lär läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147075881
- Titel
- M2000 Compact Fakta
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 627 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Konkret och aktiverande!
Genom spännande och aktuella exempel ger M2000 Compact läsaren konkreta tips på hur marknadsföringsarbetet kan bedrivas i olika slags företag. M2000 Compact har nominerats i tävlingen Svenska Publishing-Priset i kategorin bästa läromedel. M2000 Compact kommer under 2017 ersättas av M3000 Marknadsföring.
Läs mer
Utmärkande drag
- Konkret och aktiverande innehåll
- En rikt illustrerad layout
- Spännande och aktuella exempel ger läsaren handfasta råd och tips om hur marknadsföringen kan bedrivas
- Ett framtids- och processorienterad läromedel
- Stort urval övningar av olika slag finns i uppgiftsboken
Marknadsföringen är i stark förändring med kraftigt ändrade förutsättningar på 2000-talet. Allt mer krävande kunder, ökande global konkurrens etc. gör marknadsföringen allt viktigare för företagets överlevnad. Relationsmarknadsföring, som var en ny konkurrensfaktor för några år sedan, är idag en nödvändig ingrediens i marknadsföringsarbetet.
M2000 Compact nalkas marknadsföringen på ett praktiskt och handlingsinriktat sätt samt integrerar kunskaperna och skapar en handlingsförmåga för kreativ problemlösning.
Läromedlet är:
- kund- och relationsorienterat
- processorienterat
- verklighetsbaserat
- affärsorienterat
- framtidsinriktat
M2000 Compact består av faktabok och problembok samt en lärarhandledning inkl. lösningar och cd (lösningarna säljs även separat). Problemboken innehåller uppgifter av olika slag och på olika nivåer, fördjupningsuppgifter, praktikfall och projektförslag.
Lärarhandledning
Lärarhandledningen innehåller:
- Planering och metodiska tips
- Genomgångar för varje kapitel av fakta och övningar
- OH-bilder i pdf-format men också som PowerPoint-presentationer
- Lösningar till uppgifterna i Problemboken
- Provuppgifter med lösningar (i såväl pdf som Word).
Målgrupp
M2000 Compact är avsett att användas på gymnasiet, komvux och i annan grundläggande utbildning i marknadsföring, även företagsinternt och vid självstudier. Faktaboken kan med fördel även läsas separat.
M2000 Compact finns inläst hos Inläsningstjänst.
Om författarna
Fyra välrenommerade författare!
Jan-Olof Andersson är lärare och konsult i ekonomiska ämnen och är medförfattare till bl.a. E2000 Företagsekonomi och H2000 Handel. Anders Pihlsgård arbetar som företagskonsult och ekonomilärare på gymnasieskolan och är medförfattare till bl.a. E2000 Light och i H2000-serien. Rolf Jansson är koncernchef i Cordovan Group. Nils Nilsson är lärare och vice rektor vid Högskolan i Kalmar.
Liber 1:2 9789147075881 -
M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok
Häftad bok. Liber. 1997. 336 sidor.
Nyskick. M2000 är ett komplett läromedel faktabok, problembok, lösningshäfte och lärarhandledning. Problemboken har ett stort utbud av övningar och bygger på ett problemorienterat arbetssätt. Till övningarna finns ett häfte med förslag till lösningar och för lära läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9123015322
- Titel
- M2000 : marknadsföring i en ny tid
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Malmö : Liber ekonomi
- Utgivningsår
- 1997
- Språk
- Svenska
Liber 9123015322 -
M2000 - Marknadsföring i en ny tid .Faktabok
Häftad bok. Liber. 2002. 336 sidor.
Nyskick. M2000 är ett komplett läromedel faktabok, problembok, lösningshäfte och lärarhandledning. Problemboken har ett stort utbud av övningar och bygger på ett problemorienterat arbetssätt. Till övningarna finns ett häfte med förslag till lösningar och för lära läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064427
- Titel
- M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 738 g
- Språk
- Svenska
Liber 9789147064427 -
M2000- Marknadsföring i en ny tid- faktabok
Häftad bok. Liber ekonomi. 2:2 uppl. 2002. 336 s. Häftad. 738 gram.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064420
- Titel
- M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 738 g
- Språk
- Svenska
9147064420
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn