M2000 - Marknadsföring i en ny tid .Faktabok
Häftad bok. Liber. 2002. 336 sidor.
Nyskick.
M2000 är ett komplett läromedel faktabok, problembok, lösningshäfte och lärarhandledning. Problemboken har ett stort utbud av övningar och bygger på ett problemorienterat arbetssätt. Till övningarna finns ett häfte med förslag till lösningar och för läraren en utförlig handledning med planeringsförslag, OH-bilder i PowerPoint, provuppgifter etc.
M2000 är främst avsett för kursen Marknadsföring på gymnasieskolan och komvux. Det kan med fördel användas även i annan grundläggande utbildning i marknadsföring, företagsinternt samt i självstudier.
Rikt illustrerad.Vikt 738 g.Format 22,5x21cm.Språk:Svenska.Absolut nyskick.(MPS18)
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147064427
- Titel
- M2000 - Marknadsföring i en ny tid Faktabok
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 738 g
- Språk
- Svenska