Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Upplevelsebaserad kommunikation - Upplevelse - Inlevelse - Medlevelse
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789185381036
Titel
Upplevelsebaserad kommunikation - Upplevelse - Inlevelse - Medlevelse
Författare
Jens m.fl. Örnbo
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2007
Omfång
256 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Vikt
710 g
Språk
Svenska
Baksidestext
En annan form av kommunikation
Vi bombarderas av budskap i dagens överkommunicerade samhälle. Med upplevelsebaserad kommunikation tränger budskapen igenom bruset - når fram och påverkar mottagaren. Genom att upplevelsebaserad kommunikation engagerar alla sinnen blir också mottagaren påverkad. En spännande och utmanande läsning där teorin illustreras med inspirerande exempel från Sverige och Danmark.
Boken används som kurslitteratur på Copenhagen Business School och på Handelshögskolan i Århus. Första upplagan utkom 2004 och detta är den andra upplagan, anpassad efter svenska förhållanden.