Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
B2B-boken : 7 steg till digital dominans

B2B-boken : 7 steg till digital dominans

Inbunden bok.

Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Swedish Metaverse Center. 2024. 350 sidor. Oläst. Förlagsny.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789198871951
Titel
B2B-boken : 7 steg till digital dominans
Författare
Johansson, Linda U.
Förlag
Swedish Metaverse Center
Utgivningsår
2024
Omfång
350 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
140 x 210 mm Ryggbredd 30 mm
Vikt
470 g
Språk
Svenska
Baksidestext
B2B-handeln har förändrats snabbt på grund av teknikutveckling och ändrade kundvanor. Företag måste anpassa sig till den ökade digitaliseringen för att vara konkurrenskraftiga.Den här boken betonar vikten av att vara förberedd för denna digitala transformation. Den berättar vad du som beslutsförfattare behöver tänka på när du ska skapa en digital B2B.Traditionell e-handel har misslyckats!
___Niklas Helgesson och Linda U Johansson, som har skrivit den här boken, har båda jobbat över 20 år med ehandel och har sett branschen utveckla sig. Vi förstår nu tydligt att vi behöver förändra våra tankar kring digitaliseringen till något större. Vi jobbar varje dag med B2B-kunder som vill starta en digital handel och vi blir alltid förvånade hur de resonerar inledningsvis.