Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Digital Design for Print and Web. An Introduction to Theory, Principles, and Techniques

Digital Design for Print and Web. An Introduction to Theory, Principles, and Techniques

Häftad bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2010. 336 sidor.

Gott skick. Mått 23 x 19 cm Vikt 700 g. ENGELSK TEXT, bok med mjuka laminerade pärmar, rikt färgfoto-illustrerad. "Digital Design for Print and Web provides digital tools to execute print and web-based design solutions. This full-color resource discusses a wide range of topic, from basic design concepts to project planning, to creating and managing graphics, to design for print and finally, design for web. With hands-on learning materials, end-of-the-chapter exercises, online full-length project assignments for both beginners and advanced students, this single source textbook offers students and professors a complete guide to theory, design, and techniques for print and web design." Pärmarna har små bruksspår och tryckmärken, små hundöron samt enstaka understrykningar i blyerts förekommer. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780470398364
Titel
Digital Design for Print and Web: An Introduction to Theory, Principles, an
Författare
John P. DiMarco
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2010
Bandtyp
Häftad
Mått
190 x 232 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
702 g
Språk
English