Digital Design for Print and Web. An Introduction to Theory, Principles, and Techniques
Häftad bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2010. 336 sidor.
Gott skick. Mått 23 x 19 cm Vikt 700 g. ENGELSK TEXT, bok med mjuka laminerade pärmar, rikt färgfoto-illustrerad. "Digital Design for Print and Web provides digital tools to execute print and web-based design solutions. This full-color resource discusses a wide range of topic, from basic design concepts to project planning, to creating and managing graphics, to design for print and finally, design for web. With hands-on learning materials, end-of-the-chapter exercises, online full-length project assignments for both beginners and advanced students, this single source textbook offers students and professors a complete guide to theory, design, and techniques for print and web design." Pärmarna har små bruksspår och tryckmärken, små hundöron samt enstaka understrykningar i blyerts förekommer. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9780470398364
- Titel
- Digital Design for Print and Web: An Introduction to Theory, Principles, an
- Författare
- John P. DiMarco
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2010
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 190 x 232 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 702 g
- Språk
- English