Den du inte ser (lättläst)
Pocketbok. LL-förlaget. 2009. 160 sidor.
Nära nyskick.
Lättläst version av Mari Jungsteds debutroman med samma namn.
Till synes oläst med obruten rygg, lättare hyllslitage finns.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789170533006
- Titel
- Den du inte ser (lättläst)
- Författare
- Jungstedt, Mari
- Förlag
- LL-förlaget
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 110 x 178 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 166 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mari Ljungstedt har skrivit flera populära deckare om kommissarie Knutas. Det här är den första, bearbetad till lättläst av Åsa Sandzén.
När dimman lättar hittas en kvinna mördad på stranden. Kommissarie Knutas griper hennes pojkvän för mordet. Han är svartsjuk och har tidigare slagit sin flickvän. Men snart hittas ännu en död kvinna, mördad på samma sätt. Det står klart att den riktige mördaren går fri.
Vem blir nästa offer? Är det en slump vem mördaren väljer eller finns det en plan?