Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Stora PR-boken

Stora PR-boken

Inbunden bok. Caprivi Publishing. 2004. 320 sidor.

Mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9163141825
Titel
Stora PR-boken
Författare
Karaszi, Peter
Förlag
Caprivi Publishing
Utgivningsår
2004
Omfång
320 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
158 x 228 mm Ryggbredd 22 mm
Språk
Svenska
Baksidestext
Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR!

Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer.

Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a:
- Mediekontakter och publicitet
- Nyhetskriterier
- Intervjusituationer
- Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m
- Produkt- och tjänstelanseringar
- Krishantering
- Opinionsbildning
- Finansiell kommunikation
- Informationsarbete i offentlig sektor
- Intern kommunikation i olika kanaler
- Integrering av PR i marknadsmixen
- Digital PR
- Visuell kommunikation
- Sponsring
- Föredrag
- Internationell PR
- PR i olika marknadssituationer
- Evenemang
- Person-PR
- PR och reklam i samverkan
- PR-planer och pressfunktionen
- Utvärdering och mätning av PR-arbetet
- Kunskaps-PR och innehåll

Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.