Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The Science of Influence: How to Get Anyone to Say "Yes" in 8 Minutes or Less
The Science of Influence: How to Get Anyone to Say "Yes" in 8 Minutes or Less The Science of Influence: How to Get Anyone to Say "Yes" in 8 Minutes or Less

The Science of Influence: How to Get Anyone to Say "Yes" in 8 Minutes or Less

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2004. 241 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Engelsk text.
Hel och ren.
Slitage av låg grad.
Bläddrad.
Ej läst.
Röd rygg.
Vit text.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780471670513
Titel
The Science of Influence: How to Get Anyone to Say "Yes" in 8 Minutes or Le
Författare
Kevin Hogan
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2004
Omfång
241 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
163 x 236 mm Ryggbredd 24 mm
Vikt
435 g
Språk
English