Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781625274496
Titel
Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant
Författare
Kim, W. Chan - Mauborgne, Renée
Utgivningsår
2019
Språk
English
Baksidestext
"Presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans."Book jacket
Includes bibliographical references (pages 263-270) and index.
Creating blue oceans -- Analytical tools and frameworks -- Reconstruct market boundaries -- Focus on the big picture, not the numbers -- Reach beyond existing demand -- Get the strategic sequence right -- Overcome key organizational hurdles -- Build execution into strategy -- Align value, profit, and people propositions -- Renew blue oceans -- Avoid red ocean traps.