Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Managing Innovation and Change: A Critical Guide for Organizations: Psychology

Managing Innovation and Change: A Critical Guide for Organizations: Psychology

Häftad bok. Thomson. 1 uppl. 2002. Häftad.

Mycket gott skick. Tidigare biblioteksbok med stämpel. This critical introduction discusses the origins of creativity, group approaches to innovation, managing innovative teams and how to manage organizations. By understanding the psychological principles, theories and techniques applied in these areas, managers can improve organizational strategies and their responses to change. In addition to managers and HR professionals, students of management and occupational psychology at undergraduate and MBA level will benefit from the clear and concise coverage of this important topic..

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
1861527837
Titel
Managing innovation and change - a critical guide for organizations
Författare
Anderson - College (goldsmiths Neil - London)
Förlag
Cengage Learning
Utgivningsår
2002
Omfång
272 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
152 x 156 mm
Vikt
386 g
Språk
Svenska