Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles of Marketing

Principles of Marketing

Häftad bok. Financial Times/ Prentice Hall. 4 uppl. 2004. 992 sidor.

Mycket gott skick. Markeringspenna använd i texten i något kapitel. Språk; Engelska.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0273684566
Titel
Principles of Marketing
Författare
Kotler - Gary Armstrong - John Saunders - Wong
Förlag
Financial Times/ Prentice Hall
Utgivningsår
2004
Omfång
992 sidor
Bandtyp
Pocket
Vikt
2046 g
Språk
Svenska