Reklam, ja tack – 224 tips och hemligheter om framgångsrik direktreklam
Pocketbok. Stockholm: Bokförlaget Redaktionen – "Idéserien från Bokförlaget Redaktionen". 2013. 142, (2) sidor.
Nära nyskick.
Liggande format.
"I den här boken får du vinnande strategier, hemligheter och tips som är baserade på 15 års praktisk erfarenhet. När du har läst den här boken så vet du hur du ska vinna slaget i brevlådan och få dina nuvarande och framtida kunder att öppna kuvertet, ta del av ditt erbjudande och beställa dina produkter och tjänster.
Du får snabba, konkreta tips som du kan använda direkt för att skapa framgångsrik direktreklam. Och om du aldrig har använt direktreklam så får du tipsen som gör att du undviker de stora tabbarna och skapar DR-kampanjer precis som proffsen."
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789186909192
- Titel
- REKLAM, JA TACK
- Författare
- Krister Maxe
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2013
- Bandtyp
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
Ytterligare författare: Maxe, Krister
