Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 311 sidor.
Gott skick. Något slitet omslag men i övrigt i fint skick, finns även understrykningar i rosa på en sida i boken.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789144029887
- Titel
- Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället
- Författare
- Lars Aronsson - Tom Mels - Kjell Arvidsson - Christer Foghagen - Susanne Johansson - Cecilia Möller - Mattias Junemo - Katarina Zambrell - Hans Wessblad - Jonas Bjälesjö
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 311 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 313 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen.Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.
