Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144029887
Titel
Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället
Författare
Lars Aronsson - Tom Mels - Kjell Arvidsson - Christer Foghagen - Susanne Johansson - Cecilia Möller - Mattias Junemo - Katarina Zambrell - Hans Wessblad - Jonas Bjälesjö
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2007
Omfång
311 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
313 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen.Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.