Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
The Toyota way to service excellence - lean transformation in service organizations

The Toyota way to service excellence - lean transformation in service organizations

Inbunden bok. McGraw Hill Education. 2017. 420 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Språk: Engelska. A must-read for service professionals of every level, this groundbreaking guide by Jeffrey Liker takes the proven Lean principles of his bestselling Toyota Way series and applies them directly to the industries where quality of service is crucial for success. Likers famous 4P model makes it easy for you to implement Lean practices throughout your organizationwhether youre an executive, manager, or frontline worker who deals with customers every day.

These ground-tested techniques are designed to help you make continuous improvements in your services, streamline your operations, and add ever-increasing value to your customers. The book features fascinating case studies of Lean-driven success in a range of service industries, including healthcare, insurance, financial services, telecommunications, and more.

Jeffrey K. Liker is Professor of Industrial and Operations Engineering, University of Michigan, and President of Liker Lean Advisors, LLC. He is the author of The Toyota Way and other related books.

Karyn Ross is a lean consultant and executive coach with a Lean Six Sigma Black Belt from Rochester Institute of Technology.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781259641107
Titel
The Toyota way to service excellence - lean transformation in service organizations
Författare
Liker, Jeffrey K
Utgivningsår
2017
Bandtyp
Inbunden
Språk
English