Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Engagerad i kunden!

Engagerad i kunden!

Inbunden bok.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i nyskick. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling), 1995, 115 sidor, Ägarsignatur på försättsblad, reportage om företag som odlar lönsamma relationer, (bobo32)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9176980685
Titel
Engagerad i kunden! : reportage om företag som odlar lönsamma relationer
Författare
Lindbom, Tomas - Östman, Nina - Institutet för säljträning och ledarutveckling
Förlag
Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
Utgivningsår
1995
Språk
Svenska