Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Managing cultural differences - strategies for competitive advantage

Managing cultural differences - strategies for competitive advantage

Pocketbok. Pearson Education (us). 1995. 168 sidor.

Mycket gott skick. Några överstrykningar i övrigt ren och snygg.
Se även min övriga ekonomiska och juridiska litteratur.
"In an environment where markets and competition are globalizing, organizations are increasingly having to interact, manage, negotiate and compromise with people from different cultures. Working with people whose values and beliefs, language and customs are very different from one's own can make for costly misunderstandings and even business failures. Managing Cultural Differences sets out to help strategic thinkers come to terms with the importance of national cultural differences within organizations and provides practical insights and frameworks to aid successful management across cultures."

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0201427702
Titel
Managing cultural differences - strategies for competitive advantage
Författare
Lisa Adent Hoecklin
Förlag
Pearson Education (us)
Utgivningsår
1995
Omfång
168 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
0 x 234 mm
Vikt
472 g
Språk
Svenska