Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Konsekvenser för pressen av reklam i svensk TV : en forskningsrapport samt ett debattinlägg

Konsekvenser för pressen av reklam i svensk TV : en forskningsrapport samt ett debattinlägg

Häftad bok. Lund : Stift. för information om ekonomisk forskning (EFL). 1 uppl. 1984. 86 sidor.

Nära nyskick. Något gulnat på ryggen. Forskningen gjordes innan Sverige fick reklam i TV. Ett tidsdokument kring en omdebatterad samhällsfråga.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789186792008
Titel
Konsekvenser för pressen av reklam i svensk TV : en forskningsrapport samt ett debattinlägg
Författare
Lohmander, Bengt - Storhagen, Nils G. - Stiftelsen för information om ekonomisk forskning, Lund
Förlag
Lund : Stift. för information om ekonomisk forskning (EFL)
Språk
Svenska