Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Det är inte magi - det är energi : en bok om kraften i upplevelsebaserad kommunikation

Det är inte magi - det är energi : en bok om kraften i upplevelsebaserad kommunikation

Inbunden bok. Meetings International Publishing. 1 uppl. 2012. 124 sidor.

Nära nyskick. Hel och fin.
Slitage av låg grad.
Läst ex
Under bokstaven Å.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789186005054
Titel
Det är inte magi - det är energi : en bok om kraften i upplevelsebaserad kommunikation
Författare
Lundberg, Tommy
Förlag
Meetings International Publishing
Utgivningsår
2012
Omfång
124 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
150 x 210 mm Ryggbredd 7 mm
Vikt
350 g
Språk
Svenska
Baksidestext
”Vi lever i ett informationssamhälle.”
Så sade man säkert på 1500-talet också, men någon lär ha räknat ut att vi idag får i oss mer information på ett dygn än en vad den medeltida människan fick i sig under en hel livstid. Detta faktum får konsekvenser för alla som arbetar med kommunikation. Det vill till att man har något fantastiskt att säga för att människor ska lyssna. Eller – att man kan säga det på ett fantastiskt sätt! Vi tror inte att det är så mycket budskapen som skiljer framgångsrika företag från mindre framgångsrika. Vi tror att det är sättet de för ut sina budskap!

”Tankar leder till slutsatser. Känslor till handling.”
Med mer än femtio års samlad erfarenhet vet vi vilken enorm kraft det finns i det vi kallar ”upplevelsebaserad kommunikation”. Upplevelser kan förmedla, förklara och förstärka interna och externa budskap. Upplevelser kan göra mottagarna känslomässigt delaktiga i mål och visioner. Och företag och organisationer som lyckas skapa förståelse och delaktighet bland medarbetare och kunder rör sig snabbare framåt, så enkelt är det.
Vi är så övertygade om det levande mötets möjligheter att förflytta människor och förändra attityder att vi har valt att skriva en hel bok om det. Just nu har du den i din hand, men vi hoppas att den ska ta plats i både din hjärna och ditt hjärta.

Tommy Lundberg, Beatrice Svedberg och Stefan Åsbrink